Jeugdschaken

Er zijn drie activiteiten voor de Jeugd:

1 . Leer Beter Schaken (Regio Tiel, donderdagmiddag).

2. Leer het Schaakspel (Geldermalsen, maandagmiddag)

3. Competitieschaak (Tricht, dinsdagavond)

De drie jeugdactiviteiten: Wie, Wat en Waar:

1 . Leer Beter Schaken (Regio Tiel, donderdagmiddag)

Regionale Schaaktraining voor getalenteerd en gemotiveerde jeugd van 8 t/m 17 jaar. Deze wordt gegeven door een ervaren schaakdocent met behulp van een werkboek.
Daarnaast worden er partijtjes gespeeld en kleine competities.

De training wordt gegeven op de 2e en de 4e donderdagmiddag van de maand (muv schoolvakanties en feestdagen) van 16:30 – 18:00u. En is in Basisschool Floriant, Burgemeester Schullstraat 2, Tiel.
De datums zijn: 8 februari, 14 en 28 maart, 11 en 25 april, 23 mei en 13 juni.

De kosten van Jeugdlidmaatschap bedragen € 25,00 incl. benodigde werkboeken.

2. Leer het Schaakspel (Geldermalsen, maandagmiddag)

Spelenderwijs (beter) leren schaken voor kinderen/jeugd van 6 t/m 17 jaar. Inloopmiddagen in samenwerking met de Bibliotheek Geldermalen, die de organisatie verzorgt.
Een begeleider van de schaakvereniging is aanwezig, geeft tips en beantwoordt vragen.

De inloop is op maandagen (t/m 22 april) van 15:30 – 17:00u en
is in de bibliotheek in Geldermalsen (Glazen Zaal, V1).

Deelname is gratis.
De inloop is in Bilbliotheek Geldermalsen – De Pluk, Rijksstraatweg 64, 4191 SG Geldermalsen.

3. Competitieschaak (Tricht, dinsdagavond)

Competitieschaak spelen, opvang en begeleiding op de clubavond van Schaakvereniging Rivierenland voor de oudere jeugd (vanaf circa 12 jaar). Er wordt gemengd geschaakt met volwassenen.

Dit is wekelijks op dinsdagen van 19:30 – 21:00u, in het Dorpshuis, Prins Johan Frisoplaats 1A, 4196 AC. De kosten van het Jeugdlidmaatschap zijn € 25,00 p/j

Meer informatie

Wilt u meer informatie of heeft u vragen? Kijk verder op deze website of bel: 06 83 95 14 99