Over ons

S.V. Rivierenland is de schaakvereniging voor de regio’s Culemborg, Tiel en Geldermalsen.

In 2005 zijn de schaakclubs van Culemborg, Tiel en Geldermalsen gefuseerd tot één grote club om de toekomst van het schaken in Rivierenland veilig te stellen. Met ongeveer vijftig seniorleden, waarvan er dertig actief zijn in onze interne competitie, is Rivierenland een grote, gezellige vereniging waar geschaakt kan worden op verschillende niveaus. We organiseren jaarlijks verschillende schaakgerelateerde activiteiten, zoals het Rivierenland Open Rapid of de Betuwecup. Ook het Burgerweeshuis schoolschaaktoernooi, waar jaarlijks meer dan 100 basisschoolleerlingen aan deelnemen, is al tientallen jaren een begrip in de Betuwe.

De clubavond is dinsdagavond van 19:30 tot 23:00 in het Dorpshuis Tricht in Tricht (op tien minuten loopafstand van station Geldermalsen)
De zaal gaat rond 19:30 open, dit ook in verband met de externe competitie.

S.V. Rivierenland speelt met een achttal en een viertal in de competitie van de SOS, de regionale schaakbond, en met een achttal in de landelijke KNSB-competitie.

LOCATIE

Dorpshuis Tricht
Prins Johan Frisoplaats 1A
4196 AC Tricht

CONTRIBUTIE

De kosten voor het lidmaatschap van S.V. Rivierenland voor het seizoen 2023-2024 bedragen 105 euro voor een seniorlid.
De contributie kan worden overgemaakt op rekeningnummer: NL 11 RABO 0148 3283 77 t.n.v. André van der Aart SV Rivierenland